Pengumuman:

-------------------------------

Kaji Selidik Poll dan MUSE

Pelanggan Yang Dihormati, Pihak HLD memohon kerjasama Tuan/Puan untuk mengisi Kajian Kepuasan Pelanggan 2015 (MUSE) bagi memastikan tahap kepuasan pelanggan ke atas perkhidmatan dalam talian yang disediakan oleh Bahagian Pinjaman Perumahan. Rebutlah peluang ini.


      Hadiah Menarik Menanti Anda !!! Terima Kasih di atas kerjasama Tuan/Puan.

-------------------------------

Pengumuman:

-------------------------------
Perkhidmatan Pembayaran Online (EasyPay) Logo Baru
Perkhidmatan EasyPay berjalan seperti biasa. Harap Maklum.
-------------------------------

Pengumuman:

-------------------------------
Menukar Kata Laluan Logo Baru
Para pelanggan BPP yang dihormati, sekiranya anda ada masalah terlupa kata laluan, anda hanya perlu menekan pautan 'Lupa Kata Laluan' atau pautan 'Profil' di Menu Utama yang disediakan. Kata laluan baru akan dihantar ke email yang anda gunakan semasa pendaftaran di SPPB.

Sila pastikan emel anda adalah SAH dan selalu digunakan. Sekiranya anda tidak menerima kata laluan yang baru dalam INBOX emel anda, sila lihat folder SPAM.

Sekiranya ada masalah berkaitan kata laluan, anda boleh menghubungi talian teknikal yang disediakan. Terima Kasih.
-------------------------------